PREGUNTES FREQÜENTS

  1. Puc portar la meva bicicleta per a que la repareu? Fa molt temps (5, 10, 15 anys) que no la utilitzo, també la podreu reparar?
     
    Es clar que sí! Per això estem. Tingui el temps que tingui, porta-la al taller i la mirarem plegats. Pensarem el possible per allargar la vida útil de la bicicleta, i et direm quin és el pressupost de la reparació. 
     
  2. Quant costa cada servei?
     
    Cada bici és un món, i cada peça té un preu diferent. T’oferim un pressupost sense compromís si portes la teva bici al taller. Farem una diagnosi i et trucarem per confirmar si vols tirar endavant amb la reparació.
     
  3. Trigueu molt a fer cada servei?
     
    Les reparacions es fan per ordre d’arribada i disponibilitat de les comandes de material, així que dependrà del volum de feina i la reparació que calgui. A l’hora de fer el pressupost, podem fer una previsió aproximada.
     
  4. Cal que reservi hora per portar la meva bici?
     
    De moment no cal, però si truques abans et podem dir si hi ha molta cua i, si no és una reparació urgent, esperis uns dies a portar-la.
     
  5. Compreu bicicletes de segona mà?
     
    No. Tenim la sort que molts de vosaltres heu decidit donar-nos les vostres bicicletes antigues o en desús i tenim una flota que anem renovant amb noves donacions. Nosaltres després hi posem treball, peces noves si cal i els donem l’ús que considerem en cada cas.
     
  6. Veneu bicicletes de segona mà?
     
    No és la nostra activitat principal i no tenim una oferta constant però a mesura que renovem la flota amb noves donacions, donem sortida a algunes d’elles. Pregunta’ns i veiem si n’hi ha alguna que t’encaixi.
     
  7. Llogueu bicicletes a particulars?
     
    De forma individualitzada, de moment, no. En qualsevol cas, pots escriure’ns per explicar la teva necessitat i valorem si se’ns acut alguna solució. Si formes part d’alguna entitat, empresa o col·lectiu i vols fer ús de part de la nostra flota sí que tenim solucions de lloguer puntual pensades per vosaltres.
     
  8. En ser cooperativa sense ànim de lucre, feu els serveis gratuïts o molt barats?
     
    L’Escamot és la nostra feina i, per tant, hem de cobrar pels nostres serveis per poder treballar i viure de forma digna. Tot i ser una cooperativa sense ànim de lucre, realitzem una activitat econòmica que ha de ser sostenible. Els nostres preus són competitius amb els del mercat, assegurant que podem oferir serveis de qualitat.
     
  9. Puc comprar peces al vostre taller?
     
    Sí! Tingues en compte, però, que el nostre espai és molt petit i la varietat de peces i accessoris per a la bicicleta és gairebé infinita. No treballem amb un estoc molt gran, per tant no ho tindrem tot de forma immediata, però podem demanar el que necessitis i tenir-ho al taller en pocs dies. També en tenim de segona mà a preus més econòmics, aprofitades de donacions i altres reparacions.
     
  10. Puc venir a reparar la meva bicicleta jo mateix al local?
     
    Un espai d’auto-reparació és un anhel que tenim des del principi però, de moment, la nostra infraestructura no permet que el tinguem al nostre local. Tot i això, hi ha iniciatives a la ciutat on això sí que passa… coneixes la CIVICLETA

Ves al contingut